Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z laptopem!
Witam,otóż mam pewnien problem,przyszedłem ze szkoły i włączam laptopa(win 7) włączam cs ze steam i gram jakieś 10 minut (a przedtem laptop się zacinał) i nagle cały laptop się zacina i nic nie da się zrobić,nic a nic,trzeba go wyłączyć z gnizdka ... raz czekałem to ekran się zrbobił niebieski i jakieś napisy i liczyło do 100 po 5. Jestem zielony w tych sprawach.Skanowałem lapka i nic.
Reply
Music 
Zepsuła się chyba karta graficzna.
Reply
Właśnie chyba tak,ponieważ wziąłem F8 podczas uruchamiania i pisało że coś trzeba odłączyć od USB i to napewno karta graficzna,a więc trzeba kupić nową czy da sie coś zrobić?
PS:

To urządzenie działa poprawnie.
Reply
Zdecydowanie musisz wymienić kartę graficzną, jest uszkodzona wewnętrznie i nie da sie z tym juz nic zrobić.
Reply
(2013-09-26, 19:51:53)Wisse Wrote: Właśnie chyba tak,ponieważ wziąłem F8 podczas uruchamiania i pisało że coś trzeba odłączyć od USB i to napewno karta graficzna,a więc trzeba kupić nową czy da sie coś zrobić?
PS:

To urządzenie działa poprawnie.

To tzw. Blue Screen. Pojawia się gdy w systemie wyskoczy błąd krytyczny, niezgodność w jakimś sprzęcie np. częściowe spalenie zasilacza, uszkodzenie karty graficznej, pamięci RAM, uszkodzenie procesora itp itd. Wiele może być powodów wyskoczenia niebieskiego tła z naspisami.

Z reguły jest napisana nazwa błędu lub podany kod błędu niestety w szestastkowym systemie liczb przez co mało kto wie o co chodzi ;c.
Reply
łetam bluscreeny są czesto winą windowsa nie sprzętu Wink sformatuj wpierw a potem sie martw czy podzespoły uszkodzone, z niską wiedzą o kompach lepiej nie szukać usterek w systemie które wywyołują bluescreeny
Reply
Co prawda to prawda dlatego również napisałem ze powodem może być krytyczny błąd systemu Dodgy
Reply
Włóż ją do piekarnika na pare minut. Jest poradnik na YT, to działa.
Reply