Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Potrzebuję pomocy. (+)
Quote:Witam od dawna zastanawiałem się nad zrobieniem domowego studia w moim domu.

Chcę nagrywać rap.

I tu moje pytanie,jestem kompletnie zielony w kwestii sprzętu,oprogramowań itp.

Dla wszystkich którzy wniosą coś do tematu +.

Chciałbym żebyście polecili mi jaki sprzęt mam kupić na początek,jakie oprogramowanie,kartę dźwiękową itp w przyzwoitych cenach wszystko oczywiście.Z góry dziękuję.
Reply
Rap ssie.
Reply
<ciach>
Reply
Trochę dziwne, że chcesz nagrywać a jesteś kompletnie zielony.
Reply
Nie chodzi o to,teksty mam,bity również,chciałbym tylko się dowiedzieć na jakim sprzęcie to najlepiej nagrać. Smile
Reply
Może na początek przejdź się do jakiegoś cudzego, wynajmij, zapłać, przy okazji dowiesz się jak to wygląda i moze pogadasz z kimś kompetentnym
Reply
Heart 
No nie wiem,nie wiem gdzie mógłbym znaleźć pofesjonalne studio w okolicy,a mi chodzi o takie domowe,żeby samemu skompletować rzeczy,w necie szukałem to nie ma nigdzie konkretnie opisanego wszystkiego.

AtPlus od typka wyżej:

Na razie rozważam nad maksymalną ceną 1000 zł,nawet mniej,bo to maksymalna cena,chciałbym po kolei skompletować średni sprzęt,a potem powymieniać na coś lepszego.
Reply
Jak masz dużo kasy to :

Te słuchawki są bardzo dobre jak potrzebujesz :
allegro.pl/sluchawki-sennheiser-hd201-hd-201-wyslemy-dzis-i2719774233.html
I karta dźwiękowa :
allegro.pl/karta-muzyczna-asus-xonar-dg-gaming-dolby-5-1-hd-i2712615769.html

Więcej w amatorskie studio nie ma co inwestować , bo takiej znacznej różnicy i tak nie odczujesz ;3 A i zapomniałem jeszcze jakieś maty , albo gąbki na ściane żeby wygłuszyć :3

Ice Knight:
Pierwszy raz , muszę się z tb niezgodzić , no bo po co mu studio za 10 tyś , zł? Na amatorke to max co warto wydać to 600złSmile
Reply
Okej,a jakieś dobre mikro do 200 zł? Jutro oczywiscie dla ciebie plus,bo dzisiaj wykorzystałem na ten spam.;<